Бизнес

Netflix створює “Всесвіт Гри в кальмара”, в очікуванні другого сезону

Published

on

Competitors play Red Light, Green Light at Squid Game: The Trials, Netflix’s new attraction in Los Angeles on Nov. 28. For $30, fans can compete in some 70 minutes of play, with moral twists and six group activities,... (Jenna Schoenefeld/The New York Times)

LOS ANGELES — На тому самому майданчику, де Боб Баркер керував “Ціною правильності”, “Гра в кальмара” оживає.

У середу Netflix представить свій останній живий досвід, базований на популярному шоу дистопії, в якому відчайдушні південнокорейці змагалися в жорстокому конкурсі простих шкільних ігор за приз у розмірі 45,6 мільярда вон (близько 38 мільйонів доларів). Переможці наближалися до грошей. Програвші помирали. Жива атракція імітує як популярну іконографію серіалу — величезну скриньку для грошей, наповнену готівкою, величезну аніматронну ляльку на ім’я Йонг-хі, стерильний білий гуртожиток — так і дитячі ігри.

За 30 доларів шанувальники “Гри в кальмара” зможуть змагатися приблизно 70 хвилин гри, з моральними поворотами та шістьма груповими активностями, включаючи шкільну гонку “Червоний світло, зелене світло” та несмертельну версію жахливого виклику “Скляний міст” серіалу, який змушував учасників обирати між двома прозорими квадратами для кожного кроку через міст. Якщо вони обирали неправильно, вони падали сотнями футів на смерть.

Щоб відчути себе більш схожим на персонажа шоу, клієнти можуть купити спортивний костюм за 50 доларів і носити його під час досвіду. Також є варіант VIP-квитка за 100 доларів: на згадку про оригінал, ви можете спостерігати за нещасними масами, які змагаються в іграх, поки ви п’єте коктейлі в шикарному лаунжі.

“Це вся веселість без смерті,” – сказав Грег Ломбардо, голова Netflix з живих досвідів.

Учасники грають у “Harvest Festival” на “Гра в кальмара: Випробування”, новій атракції Netflix у Лос-Анджелесі 28 листопада. (Дженна Шонефельд/The New York Times)

Netflix планує розширити живий досвід на інші міста, але додаткові локації поки що не підтверджені. Це одна з кількох адаптацій “Гри в кальмара”, які планує Netflix у надії утримати глядачів зацікавленими під час тривалої перерви між першим сезоном шоу, який дебютував у вересні 2021 року, і його другим, який знімається в Південній Кореї та вийде наступного року.

Одним з них є несценарійне англомовне конкурсне шоу “Гра в кальмара: Випробування”. Його перші п’ять епізодів дебютували 22 листопада, а друга партія стала доступною у середу; останній епізод вийде наступної середи.

Також незабаром з’явиться відеогра, в якій гравці зможуть змагатися з персонажами серіалу. Віртуальна реальність гра вже доступна, а в Бразилії Burger King пропонує комбінації їжі з тематикою “Гри в кальмара” у чотирьох містах. (Чи бажаєте ви цибулеве кільце у формі парасольки до вашого коктейлю?)

Фірмові відгалуження слідують формулі, яку Netflix успішно застосовував для інших популярних шоу, таких як “Бріджертон” та “Дивні речі”. П’єса “Дивні речі”, яку розробила служба потокового відео, відкриється в Лондонському Вест-Енді 14 грудня.

Однак розширення інтелектуальної власності, такої як бренд “Гра в кальмара”, отримує більше уваги в Голлівуді. Останніми роками найближчим до гарантованої успішності для розважальної студії було створення франшизи на основі популярної інтелектуальної власності: фільм породжує сиквел, який породжує атракціон у тематичному парку, який породжує лінію споживчих товарів. Тепер в аудиторії відчувається певна втома.

Фільми Marvel, такі як “Людина-мураха та Оса: Квантманія” та “Marvels”, мали проблеми з касовими зборами. Останній спін-офф Гаррі Поттера “Фантастичні звірі: Секрети Дамблдора” та фільм DC Comics “Флеш” також не виправдали очікувань. Індустрія змушена запитати: що заслуговує на увагу для створення франшизи, і коли це занадто багато?

“Я б сказав, що взагалі, коли у вас є ІВ, якщо ви робите просто занадто багато чогось, це може зменшити цінність того, що це є”, – сказав у інтерв’ю головний контент-офіцер Netflix Бела Баджарія. “Інше, на що ми дивимося, – чи ви залишаєтеся вірними ДНК шоу та чому люди його полюбили, але при цьому розширюєте це зв’язок?”

Причини, чому Netflix намагається розширити “Гру в кальмара”, очевидні. Не тільки це найпопулярніше шоу на платформі, але і несанкціоновані товари від гри, включаючи спортивні костюми та ляльки Йонг-хі, почали продаватися майже відразу після її дебюту. Тепер Netflix співпрацює з двома глобальними партнерами, щоб задовольнити попит на зелений спортивний одяг, особливо на Хелловін.

Інфлюенсери також скористалися популярністю шоу. Минулого року YouTube-зірка MrBeast запросила 456 учасників змагатися за $456,000, граючи в перетягування канату та “Червоний світло, Зелене світло”. Відео цього контенту згенерувало 112 мільйонів переглядів протягом перших п’яти днів онлайн.

Учасники грають у “Memory Steps” на “Гра в кальмара: Випробування”, новій атракції Netflix у Лос-Анджелесі 28 листопада. (Дженна Шонефельд/The New York Times).

З такою зацікавленістю до зовнішньої версії реальної “Гри в кальмара”, Netflix вирішив, що настав час спробувати скористатися цим, створивши власне реаліті-шоу, але англійською мовою, щоб не плутати глядачів.

“Мені було дуже цікаво, як люди відреагують на ці ігри, ситуації, моральні дилеми,” – сказала Міньон Кім, голова Netflix з азійського контенту, яка була відповідальна за трансляцію південнокорейського шоу на сервісі.

Однак деякі ставлять під сумнів, чи взагалі повинно існувати реаліті-шоу, засноване на мрачному погляді південнокорейського режисера Хванг Донг-хюка на класову боротьбу своєї країни та глобальні нерівності сучасного капіталізму.

Хоча “Гра в кальмара: Випробування” дебютувала на вершині англомовного телевізійного списку Netflix з 20,1 мільйоном переглядів, огляди реаліті-серіалу були жорстокими. Більшість критиків звинувачували сезон у пропущенні ширшої критики капіталістичної культури, яка є основою нігілістичного серіалу.

“Я бачу це очевидно як спробу розширити та монетизувати франшизу, але це здається особливо абсурдним, враховуючи антикапіталістичне послання шоу,” – сказала Міранда Бенкс, голова кафедри кіно, телебачення та медіа в університеті Лойола Мерімаунт.

Учасники роблять фотографії при вході на “Гра в кальмара: Випробування”, нову атракцію Netflix у Лос-Анджелесі 28 листопада 2023 року. (Дженна Шонефельд/The New York Times)

“Гра в кальмара” була південнокорейським серіалом, і вона пронизана політикою південнокорейської культури,” – додала вона. “Таким чином, це не тільки переклад жанру, але й переклад нації. І в цьому, не дивно – і це, мабуть, досить смішно – що вона перетворюється на втілену мрію про капіталізм.”

Продюсери реаліті-шоу знають про цей іронічний момент. Але вони сказали, що, дотримуючись оригіналу якомога точніше — та ж кількість учасників (456) та значна сума призових грошей ($4,56 мільйона) — вони відчували, що можуть створити захоплююче телебачення, незважаючи на менші ставки.

“Це була драма, яка так багато говорила про те, що люди, які були виключені, були вбиті,” – сказав продюсер Стівен Ламберт. “Ми, звичайно, ніколи не збиралися робити цього, але наявність такої великої суми призових означала, що коли ти був виключений, твої мрії вмирали, і це були дійсно великі мрії, які мали люди.”

Однак чи дозволяє фанатам грати разом з соціальною сатирою знецінити її цілісність?

Учасники грають у “Warship” на “Гра в кальмара: Випробування”, новій атракції Netflix у Лос-Анджелесі 28 листопада 2023 року. За 30 доларів шанувальники можуть змагатися приблизно 70 хвилин гри, з моральними поворотами та шістьма груповими… (Дженна Шонефельд/The New York Times)

Бенкс не вважає цього.

“Я думаю, що, ймовірно, у вас є фанати, які тут через соціальний коментар та драму та стан гри,” – сказала вона. “А потім у вас є люди, які люблять грати в ігри. Це можуть бути різні вікові групи. Це можуть бути різні демографічні групи.”

Для Маріан Лі, головного маркетингового директора Netflix, фірмові відгалуження виконують свою роботу – привертаючи поновлену увагу до “Гри в кальмара” – але вона визнає ризики створення багатьох версій, які спираються на одне і те ж джерело.

“У нас є надзвичайно популярне шоу, яке фактично захоплює культурний дух часу, але лялька, вся іконографія, переноситься на несценарні,” – сказала вона. “Для нас, як маркетингової команди, як забезпечити, щоб люди розуміли, що це несценарна версія того ж, а не другий сезон ще? Вам потрібно переконатися, що шанувальники йдуть разом з вами: О, це несценарна версія. О, це живий досвід. О, Другий сезон скоро.

“Фанати тут,” – додала вона. “Просто потрібно переконатися, що ми здатні створити окремі моменти для кожної з цих речей.”

Джерело: The New York Times

В тренде

Exit mobile version